فراخوان کارگاه سه روزه ی طراحی پوستر "رستخیزِ عام" منتشر شد

کارگاه عملی طراحی پوستر "رستخیزِ عام" به همت کارخانجات پوستر و با حمایت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در خانه موزه شهید مطهری برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای حضور در این کارگاه سه روزه که از 18 تا 20 آبان ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ زیر نظر محمد اردلانی در خانه موزه شهید مطهری برگزار خواهد شد، لازم است پنج نمونه از پوسترهای خود (با هر موضوعی، صرفا جهت احراز توانایی گرافیک) درقطع ۵۰۰ در ۷۰۰ پیکسل با فرمت JPG، به همراه بیوگرافی و اطلاعات تماس، تا تاریخ 15 آبان ‌ماه به پست الکترونیک کارگاه به نشانی (Posters.Workshop@gmail.com ) ارسال فرمایند.

لازم به ذکر است شرکت در این رویداد رایگان بوده، ولی با توجه به فضای کارگاه، حداکثر ۱۵ نفر از متقاضیان برای حضور در این کارگاه انتخاب خواهند شد که همراه داشتن لپ‌تاپ برایشان الزامی است.

آثار برتر طراحی شده در این کارگاه، ضمن حضور در نمایشگاه برای نیازهای بصری برگزارکننده در قالب بیلبورد، پوستر، کارت، بروشور، لباس، تمبر و … استفاده خواهد شد و حضور در کارگاه به منزله ی قبول این شرط از طرف شرکت کنندگان است.

گفتنی است در کارنامه‌ی محمد اردلانی عضویت در انجمن صنفی طراحان گرافیک، سرپرستی ده‌ها ورکشاپ گرافیک در مراکز دانشگاهی، فرهنگی و هنری کشور و همچنین افتخاراتی چون برگزیده نخستین جشنواره تجسمی تهران، برگزیده‌ی نخست در ششمین جشنواره بین‌المللی تایپوگرافی اسماء‌الحسنی، نامزد دریافت نشان جوان تجسمی کشور، داوری در جشنواره‌ها و مسابقات بین‌المللی، دارای اثر در مجموعه‌هایی چون موزه لاهتی فنلاند، گالری هنر هلسینکی، موزه هنرهای معاصر اصفهان و ... حضور و تقدیر در ده‌ها رویداد در کشورهای ایران، اسپانیا، چین، ایتالیا، فرانسه، اتریش، کره جنوبی، مکزیک، هلند، فنلاند و نیز عناوین بسیار دیگری دیده می شود.

logo-samandehi